Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Харківській області звернень громадян та результати їх розгляду за 2024 року

опубліковано 06 січня 2025 о 11:30

За період 2024 року до Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 2139 звернень громадян. 

Питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Харківській області: 

- щодо нарахування та сплати податку на нерухоме майно – 703 (32,9% від загальної кількості звернень);

- щодо нарахування та сплати податку на землю –525 (24,5% від загальної кількості звернень);

- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб -100 (4,7% від загальної кількості звернень);

- щодо контрольно-перевірочної роботи – 263 (12,3% від загальної кількості звернень);

- консультації з питань податкового законодавства – 63 (2,9% від загальної кількості звернень);

- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 19 (0,9% від загальної кількості звернень);

- щодо нарахування та сплати ЄСВ – 18 (0,8% від загальної кількості звернень);

- ухилення від сплати податків - 67  (3,1% від загальної кількості звернень);

- щодо податкового боргу – 6 (0,3% від загальної кількості звернень);

- інші питання що належать до компетенції ГУ ДПС – 375 (17,6% від загальної кількості звернень).

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Харківській області: 

- по 1236  зверненням (57,8%) – вирішено позитивно;

- по 758 зверненням (35,4%) – заявникам надано відповідні роз’яснення;

- по 5 зверненням (0,2%) – перенаправлено за належністю.

- по 9 зверненням (0,4%) – повернуто заявникам з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

- 83 звернення (3,9%) - не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17   ЗУ «Про звернення громадян»;

- 48 звернень (2,3%) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).