Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відбувся практикум у Чугуївській ДПІ

опубліковано 05 червня 2024 о 13:51

Днями у  приміщенні ЦОП фахівцями Чугуївської ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області проведено семінар - практикум на тему: «Алгоритм входу до Електронного кабінету з застосуванням Файлового ключа отриманого в АЦСК в Україні або ключа Дія. Підпис».

Під час заходу податківці повідомили, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за №942/30810.

Також платникам роз’яснено, що необхідно для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету).

За допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:

·        увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервиси/ Електронний кабінет);

·        натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;

·        у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;

·        у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;

·        у полі «Особистий ключ» використовуючи кнопку «Обрати» завантажити файл з ключем;

·        вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;

·        після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти».

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою Дія.Підпис необхідно:

·        увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервиси/ Електронний кабінет);

·        у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;

·        натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;

·        у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».