До Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 58 письмових звернень громадян. Із загальної кількості звернень - 56 заяв, 2 скарги. 
    Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання: 
    -         щодо податкової політики – 55 звернень ( 94,8%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 35 звернень (63,6%) та  контрольно-перевірочної роботи – 18 звернень (32,7 %); 
    -         інших питань, що належать до компетенції ДФС - 1 звернень – (1,8%); 
    -         діяльності центральних органів виконавчої влади – 2 звернення (3,4%), в тому числі 2 звернення відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень. 
    За результатами розгляду звернень, що надійшли до ГУ ДПС у Харківській області: 
    3 звернень (5,2%) – вирішено позитивно, 
    6 зверненню (10,3 %) – дано роз’яснення, 
    1 звернень (1,8 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” 
    48 звернення (82,7 %) – знаходяться на виконанні.