Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Харківській області

, опубліковано 04 жовтня 2019 о 15:31

До Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 58 письмових звернень громадян. Із загальної кількості звернень - 56 заяв, 2 скарги.

Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання:

-         щодо податкової політики – 55 звернень ( 94,8%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 35 звернень (63,6%) та  контрольно-перевірочної роботи – 18 звернень (32,7 %);

-         інших питань, що належать до компетенції ДФС - 1 звернень – (1,8%);

-         діяльності центральних органів виконавчої влади – 2 звернення (3,4%), в тому числі 2 звернення відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень.

За результатами розгляду звернень, що надійшли до ГУ ДПС у Харківській області:

3 звернень (5,2%) – вирішено позитивно,

6 зверненню (10,3 %) – дано роз’яснення,

1 звернень (1,8 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”

48 звернення (82,7 %) – знаходяться на виконанні.