Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Харківській області звернень громадян та результати їх розгляду

, опубліковано 08 січня 2020 о 10:53

З 28 серпня по 24 грудня 2019 року до органів Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 227 письмових звернень громадян. Із загальної кількості звернень – 220 заяви, 7 скарга.

Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання: щодо податкової політики – 212 звернень ( 93,4%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 120 звернень та контрольно-перевірочної роботи – 78 звернень;єдиного соціального внеску - 3 звернення (1,1%); інших питань, що належать до компетенції ДФС - 2 звернень – (1%); щодо виконання судових рішень – 1 звернення (0,5%); соціальна політика - 1 звернення (0,5%); діяльності центральних органів виконавчої влади – 8 звернень (3,5%), а саме - 7 звернень відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДПС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та 1 звернення внесення змін до законодавства, нормативно-правових актів, роз’яснення положень законодавства.

Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

В органах ГУ ДПС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДПС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

З 28 серпня по 24 грудня 2019 року керівництвом та посадовими особами органів ГУ ДПС у Харківській області проведено 15 особистих прийомів.

Із загальної кількості – 3 прийомів були проведені начальником ГУ ДПС у Харківській області, 1 прийому –заступниками начальника ГУ ДПС, 4 прийомів - іншими посадовими особами ГУ ДПС, 7 прийоми - начальниками ДПІ ГУ ДПС.

Питання, що піднімались на особистому прийомі, стосувалися:

Податкової політики – 14 ( або 93,3 % від загальної кількості проведених особистих прийомів);

Діяльність центральних органів виконавчої влади – 1 (або 6,7%).

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі - ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.