Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Харківській області звернень громадян та результати їх розгляду за І кв.2020р.

, опубліковано 08 квітня 2020 о 12:11

З початку 2020 року до органів Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 114 письмових звернень громадян, що на 87 звернень менше, ніж за аналогічний період 2019 року (201звернень). Із загальної кількості звернень - 113 заяв, 1 скарга.

Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання: щодо податкової політики – 108 звернень ( 94,7%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 62 звернень та контрольно-перевірочної роботи – 33 звернень; єдиного соціального внеску - 2 звернення (1,8%); інших питань, що належать до компетенції ДПС - 3 звернень – (2,6%); діяльності центральних органів виконавчої влади – 1 звернень (0,9%), а саме звернення відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДПС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень.

Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

В органах ГУ ДПС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДПС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

За 2020 року керівництвом та посадовими особами органів ГУ ДПС у Харківській області проведено 21 особистих прийомів.

Із загальної кількості – 5 прийомів були проведені начальником ГУ ДПС у Харківській області, 1 прийому –заступниками начальника ГУ ДПС, 15 прийомів - іншими посадовими особами ГУ ДПС.

Питання, що піднімались на особистому прийомі, стосувалися:

Податкової політики – 8 ( або 38,1% від загальної кількості проведених особистих прийомів);

Єдиного соціального внеску - 3 звернення (14,3%);

Виконання судових рішень – 1 звернення (4,7%);

Інших питань, що належать до компетенції ДПС - 9 звернень – (42,9%).

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі - ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.