З січня 2020 року до органів Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 197 письмових звернень громадян. Із загальної кількості звернень – 196 заяв, 1 скарга.
Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання:
- щодо податкової політики – 186 звернень ( 94,4%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 115 звернень та контрольно-перевірочної роботи – 57 звернень;
- єдиного соціального внеску - 4 звернення (2,0%);
- інших питань, що належать до компетенції ДФС - 6 звернень – (3,0%);
- діяльності центральних органів виконавчої влади – 1 звернень (0,6%), а саме звернень відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДПС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень .
За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області:
81 звернень (41,1%) – вирішено позитивно,
70 зверненню (35,5 %) – дано роз’яснення,
3 звернень (1,5 %) – переслане за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,
13 звернень (6,6 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”;
30 звернень (15,3%) - знаходяться на виконанні.
Проведення особистого прийому громадян
Особистий прийом громадян в органах ГУ ДПС у Харківській області здійснюється керівництвом та структурними підрозділами відповідно до затверджених графіків особистого прийому.
З початку 2020 року керівництвом та посадовими особами органів ГУ ДПС у Харківській області проведено 21 особистий прийом.
Із загальної кількості – 5 прийомів були проведені начальником ГУ ДПС у Харківській області, 1 прийом – заступниками начальника ГУ ДПС, 3 прийоми - іншими посадовими особами ГУ ДПС, 12 прийомів - начальниками ДПІ ГУ ДПС.
Питання, що піднімались на особистому прийомі, стосувалися податкової політики.