Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Харківській області звернень громадян та результати їх розгляду

опубліковано 09 жовтня 2020 о 11:22

З січня  2020 року до органів Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 337 письмових звернень громадян. Із загальної кількості звернень – 335 заяв, 2 скарги.

Проаналізувавши питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Харківській області, можна зробити висновок, що це питання:

-         щодо податкової політики–316 звернень ( 93,7%), з яких найбільша кількість звернень стосується інформування про ухилення від сплати податків – 192 звернення та контрольно-перевірочної роботи – 88 звернень;

-         єдиного соціального внеску -  7 звернень (2,1%);

-         інших питань, що належать до компетенції ДПС - 6 звернень – (1,8%);

-         забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свободи громадян, запобігання дискримінації - 1 звернення (0,3%);

-         діяльності центральних органів виконавчої влади – 7 звернень (2,1%). За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області:

      Всі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області розглянуті згідно чинного законодавства.

Проведення особистого прийому громадян

В органах ГУ ДПС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами органів ГУ ДПС у Харківської області та виїзні особисті прийоми посадовими особами згідно затверджених графіків прийому.

З початку 2020 року керівництвом та посадовими особами органів ГУ ДПС у Харківській області проведено 21 особистий прийом.

Із загальної кількості – 5 прийомів були проведені начальником ГУ ДПС у Харківській області, 1 прийом –заступником начальника ГУ ДПС, 3 прийоми - іншими посадовими особами ГУ ДПС, 12 прийоми - начальниками ДПІ ГУ ДПС.

Питання, що піднімались на особистому прийомі, стосувалися податкової політики.

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину,відповідно до постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” та з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, ГУ ДПС у Харківській області тимчасово припинено проведення особистих прийомів громадян.

Для надання своєчасної, кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в усіх районах області працюють Центри обслуговування платників (далі - ЦОП), в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. В цих ЦОП розміщено інформаційні стенди для платників податків. Інформацію постійно підтримують в актуальному стані.