Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Харківській області звернень громадян та результату їх розгляду

опубліковано 05 січня 2021 о 15:12

У 2020 році до органів Головного управління ДПС у Харківській області надійшло 482 письмових звернення громадян. Із загальної кількості звернень, 477 це - заяв, 3 скарги, 2 пропозиції.

Громадяни зверталися до органів податкової служби із наступних питань:

-щодо податкової політики – 454 звернення (94,2%), з яких найбільша частина стосується інформування про ухилення від сплати податків – 260 звернень та контрольно-перевірочної роботи – 128 звернень;

-єдиного соціального внеску -  10 звернень (2,1%);

-інших питань, що належать до компетенції ДПС - 9 звернень – (1,8%);

- діяльності центральних органів виконавчої влади – 8 звернень (1,7%);

-забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 1 звернення (0,2%).

За результатами розгляду звернень, що надійшли до органів ГУ ДПС у Харківській області:

191 звернення (39,7%) – вирішено позитивно,

211 звернень (43,7 %) – дано роз’яснення,

10 звернень (2,1 %) – повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

8 звернень (1,6 %) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,

36 звернень (7,5 %) - не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;

26 звернень  (5,4%) знаходиться на виконанні.

До органів ГУ ДПС у Харківській області надійшло 3 скарги, а саме 2 скарги відносно дій, бездіяльності посадових осіб ДПС, її територіальних органів, та 1 скарга на корупційне правопорушення або правопорушення, пов’язане з корупцією посадовими особами ДПС, її територіальних органів.